Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Banki przyszłości oczami dziennikarzy - badanie PressInstitute

(fot. negativespace.co)

Oferty pożyczek otrzymywane w trakcie zakupów, lokaty dostępne w bankomacie oraz rozwijanie bankowości mobilnej - tak bankowość przyszłości widzą dziennikarze, którzy wzięli udział w badaniu "#finanseprzyszlosci i dziennikarze" przeprowadzonym przez PressInstitute.

Aż 95 proc. badanych dziennikarzy uważa, że za 10 lat oferty pożyczek będą dostępne w czasie rzeczywistym i w konkretnej lokalizacji, do konta bankowego będziemy logować się za pomocą odcisku palca lub systemu rozpoznawania głosu (97 proc.), a kredyt lub lokatę będzie można załatwić w bankomacie lub aplikacji mobilnej (73 proc.). 

Dziennikarze liczą, że banki powinny przede wszystkim rozwijać mobilne usługi bankowe. Jak wynika z badania, w tej chwili korzysta z nich 61 proc. badanych dziennikarzy. Ich zdaniem mobilna bankowość przyszłości to przede wszystkim intuicyjna i wygodna aplikacja mobilna (78 proc.), za pomocą której można będzie nie tylko korzystać z usług banku, ale też innych, pozabankowych (51 proc.) oraz z e-administracji (44 proc.). Przy jej użyciu dziennikarze chcieliby przede wszystkim kupować bilety komunikacji miejskiej (51 proc.), kolejowe i lotnicze (49 proc.), płacić za autostradę (47,5 proc.) i kupować ubezpieczenia turystyczne (44 proc.).

Badanie "#finanseprzyszlosci i dziennikarze" zostało przeprowadzone przez zespół PressInstitute w dniach 21 maja - 8 czerwca (CAWI, n=59). Partnerem badania jest Bank Millennium. Raport z wynikami badania dostępny jest na PressInstitute.eu.

Press

Badanie PressInstitute "#finanseprzyszlosci i dziennikarze"

(JS, 02.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.