10 kolejnych nagród w Cannes dla Ogilvy za kampanię na rzecz Puszczy Białowieskiej
Celem kampanii było zwiększenie świadomości nt. zagrożeń dla Puszczy Białowieskiej (screen YouTube/Ostatnie drzewo)
Agencja Ogilvy & Mather Polska zdobyła kolejne nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions - wszystkie za kampanię dla Greenpeace.
Agencja została nagrodzona w kategorii Social & Influencer Złotym Lwem (w podkategorii Content Palcement) i trzema Brązowymi Lwami (w podkategoriach: Non for profit/Charity, Innovative Use of Community i Social Purpose). Dostała też brąz w kategorii Direct (podkategoria Co-creation & User Generated Content). W kategorii PR zdobyła srebro (w podkategorii Content-led Angagement & Marketing) i brąz (w podkategorii Social Community Building & Management).
W kategorii Media Ogilvy dostała złoto w podkategorii Non for profit/Charity, srebro w podkategorii Use of Social Platforms i brąz w podkategorii Branded Content Created for Digital or Social.
Są to kolejne nagrody dla Ogilvy za kampanię dla Greenpeace - jak informowaliśmy, agencja zdobyła już wcześniej trzy nagrody w Cannes.
Celem nagrodzonej kampanii było zwiększenie świadomości zagrożeń dla istnienia Puszczy Białowieskiej, a także zbiórka funduszy na jej ochronę. Na kampanię składały się działania w internecie i mediach społecznościowych (pokazy gry na YouTube, kanał na Twichu i streamy na Facebooku). Kluczowym i najbardziej innowacyjnym elementem kampanii było wirtualne odtworzenie Puszczy Białowieskiej w grze komputerowej „Minecraft” (gra w nią ponad 100 mln osób na całym świecie).
(AMS, 22.06.2018)