Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix współpracuje ze znanym producentem gier komputerowych

“Minecraft: Story Mode” trafi na Netfliksa. Gra już jest dostępna na platformach stacjonarnych i mobilnych (grafika: materiały prasowe)

Serwis streamingowy zaprzeczył doniesieniom na temat ewentualnego wejścia na rynek gier komputerowych. Sprawa rozbija się o rozumienie słowa “gra”. Netflix potwierdził, że we współpracy ze studiem Telltale Games wprowadzi do swojej oferty interaktywny serial “Minecraft: Story Mode”, jednak nie tradycyjne gry komputerowe.

Netflix zdementował niedawne informacje serwisu TechRadar, który donosił, że serwis streamingowy wprowadzi do swojej oferty gry. Jednocześnie Netflix poinformował o rozpoczęciu współpracy ze znanym producentem gier komputerowych, firmą Telltale Games. Do portfolio tej ostatniej należą m.in. przygodowe gry w odcinkach (interaktywne seriale) oparte na telewizyjnych i kinowych hitach: “The Walking Dead”, “Gra o tron” czy “Jurassic Park”.
Pierwszym efektem kooperacji będzie wprowadzenie na platformę Netfliksa gry w odcinkach “Minecraft: Story Mode”, która jest już dostępna na komputerach i konsolach stacjonarnych oraz na platformach mobilnych – premiera drugiego sezonu produkcji miała miejsce w lipcu 2017 roku. Interaktywne treści pozwolą użytkownikom decydować o tym, jak potoczy się fabuła. Na razie przedsięwzięcie ma charakter jednorazowego eksperymentu. Firmy nie potwierdziły dotychczas, aby w ofercie platformy streamingowej miały się znaleźć inne tytuły. Dotyczy to również zapowiadanej przez Telltale Games komputerowej gry na licencji serialu Netfliksa “Stranger Things”.
Perspektywa utworzenia “Netfliksa dla gier” – platformy cyfrowej, która zastępowałaby zapotrzebowanie na lokalną moc obliczeniową komputera lub konsoli dzięki szybkiemu połączeniu z chmurą – od kilku lat jest żywo dyskutowana w branży oprogramowania rozrywkowego. Własne prace w tym zakresie prowadzą m.in. Electronic Arts oraz Microsoft. Dotychczas analitycy nie brali jednak pod uwagę możliwego zainteresowania podobnym projektem ze strony samego Netfliksa.

(LL,MK, 16.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.