Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRZEGLąD MEDIóW

Dodano: Czerwiec 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ilona Januszewska nie pracuje już w „Wiadomościach”

(Screen: "Wiadomości" TVP1)

Wedle ustaleń portalu Wirtualna Polska, Ilona Januszewska została odsunięta z zespołu „Wiadomości” TVP, w którym zadebiutowała 4 czerwca br.

Januszewska poprzednio była prezenterką pogody w Telewizji Republika. Wirtualna Polska nieoficjalnie ustaliła, że odsunięcie dziennikarki z zespołu „Wiadomości” spowodowane jest jej aktywnością w mediach społecznościowych, gdzie Januszewska publikuje zdjęcia ze swojego życia prywatnego, bardzo często o luźnym charakterze. 

Czekamy na komentarz TVP w tej sprawie. 

W marcu br. Joanna Racewicz została w marcu br. zawieszona w prowadzeniu "Pytania na śniadanie" w TVP 2, a biuro prasowe TVP wydało oświadczenie, w którym tę decyzję uzasadniało wykorzystaniem przez dziennikarkę marki Pytanie na śniadanie do promocji produktów "bez wiedzy i zgody kierownictwa programu". Racewicz wkrótce potem odeszła z TVP.

W maju br. Magdalena Ogórek, współprowadząca m.in. "W tyle wizji" w TVP Info, została pouczona przez Telewizję Polską o konieczności stosowania zasad etyki dziennikarskiej po tym, gdy Hanna Lis ujawniła, że Ogórek promuje marki na Instagramie.

Wówczas też, Jarosław Olechowski, p.o. dyrektor TAI, rozesłał do pracowników i współpracowników TVP e-mail, w którym przypomniał o stosowaniu zasad etyki dziennikarskiej, a przede wszystkim unikaniu sytuacji, które mogłyby budzić podejrzenie o zaangażowanie dziennikarzy w promowanie konkretnych firm i produktów z nieuprawnionym wykorzystaniem programów oraz marki TVP. Podkreślił, że dotyczy to również aktywności dziennikarzy w internecie.

(PAZ, 15.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.