Agora w sierpniu chce uruchomić pierwsze lokale pod marką Papa Diego
Za wystrój restauracji odpowiedzialna jest pracownia architektoniczna KDesign (screen z Agora.pl)
Foodio Concepts, spółka z należącej do Agory grupy Helios, uruchamia sieć lokali gastronomicznych pod marką Papa Diego. Pierwsze restauracje, w których będą serwowane dania fast casual kuchni meksykańskiej, mają zostać otwarte w centrach handlowych w sierpniu.
Stanowisko korporacyjnego szefa kuchni sieci Papa Diego objął Rafał Sanetas, menedżer i szef kuchni, który pracował m.in. w Hard Rock Cafe. Za wystrój lokali odpowiedzialna jest warszawska pracownia architektoniczna KDesign. Koncept marki został opracowany wraz z agencją brandingową Mamastudio. W wynajmie powierzchni pod lokale doradza agencja Colliers International.
Foodio Concepts to firma założona przez Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, menedżerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.
Spółka zamierza uruchomić 45 restauracji z szybkim jedzeniem w cztery lata.
Planowana inwestycja w nową działalność to około 10 mln zł.
(GDYJ, 15.06.2018)