Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze piszący o zdrowiu po raz 12. otrzymali Kryształowe Pióra

Wśród laureatów znalazła się Ewa Kwaśny z RMF (fot. Rmf24.pl)

Zakończyła się 12. edycja konkursu Kryształowe Pióra. Nagrody w czterech kategoriach otrzymało sześcioro dziennikarzy, których publikacje przyczyniają się do wzrostu społecznej świadomości na temat zagrożeń związanych z chorobami cywilizacyjnymi.

W kategorii Choroby serca – rosnące zagrożenie nagrodzono Barbarę Kozłowską z Polskiego Radia Rzeszów (za audycję pt. "Rozważania o sercu") oraz Wojciecha Królikowskiego z TVP (za materiał pt. "Samotna wyspa").

W kategorii Nowotwór - przełamać strach, wygrać życie pierwsze miejsce zdobyła Ewa Kwaśny z RMF FM (za materiały pt. „Onkologia - przełamać strach, wygrać życie”).
W kategorii Depresja - przełamać tabu jury nagrodziło Magdalenę Hykawy z telewizji Polsat (za materiał pt. „Depresja i samobójstwa”).

W kategorii Cukrzyca - wygrać z postępem choroby statuetki otrzymały Agnieszka Pochrzęst-Motyczyńska z Polskiej Agencji Prasowej (za artykuł pt. „Nie masz cukrzycy? Lepiej sprawdź!”) oraz Katarzyna Koper z "Newsweeka" (za artykuł pt. „Droga do cukrzycy”).

Oprócz nagród w tegorocznej edycji Kryształowych Piór jury przyznało również 17 wyróżnień. Ceremonia odbyła się 7 czerwca w warszawskim Hotelu Bristol.

Konkurs organizuje firma Servier Polska we współpracy z Polskim Towarzystwem Kardiologicznym, Polskim Towarzystwem Nadciśnienia Tętniczego, Polskim Towarzystwem Onkologii Klinicznej, Polskim Towarzystwem Psychiatrycznym, Polskim Towarzystwem Diabetologicznym oraz Dziennikarskim Klubem Promocji Zdrowia. Patronat medialny nad Kryształowymi Piórami sprawuje „Rynek Zdrowia”.

(MK, 12.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.