LifeTube i Gamellon partnerami strategicznymi Szeri Szeri i DDOB

(fot. Pexels.com)
Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon nawiązały strategiczną współpracę z agencją Szeri Szeri i z platformą społecznościową zrzeszającą influencerów – DDOB (Daily Dose of Beauty).
Zrzeszające youtuberów sieci LifeTube i Gamellon są partnerami strategicznymi od kwietnia 2018 roku (razem grupują ponad 570 youtuberów o łącznej liczbie 103 mln subskrypcji, generujących ponad 800 mln wyświetleń miesięcznie). Nawiązując ścisłą współpracę z Szeri Szeri i DDOB, poszerzają ofertę o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly (DDOB zrzesza 35 tys. influencerów, którzy łącznie mają 8 mln odbiorców).
Partnerzy, w ramach regularnych warsztatów, będą wymieniać się know-how, uspójnią standardy obsługi klientów i stworzą wspólną ofertę dla marek, agencji i domów mediowych. Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi twórcami internetowymi, jak i z mikroinfluencerami, tworzącymi na platformach: YouTube, Instagram, Musical.ly, Facebook, Snapchat oraz blogerskich. Ponadto firmy poszerzą zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji, tworzenia własnych kanałów i branded content.
Bartłomiej Sibiga, prezes DDOB, zwraca uwagę, że partnerstwo "otwiera zupełnie nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu". - Pierwszy raz w tej branży klienci będą mogli realizować kompleksowe kampanie z różnymi influencerami bez konieczności korzystania z dodatkowych podwykonawców – zaznacza Sibiga. - Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty czterech firm – podkreśla Paweł Stano, prezes LifeTube.
(IKO, 12.06.2018)
