Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LifeTube i Gamellon partnerami strategicznymi Szeri Szeri i DDOB

(fot. Pexels.com)

Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon nawiązały strategiczną współpracę z agencją Szeri Szeri i z platformą społecznościową zrzeszającą influencerów – DDOB (Daily Dose of Beauty).

Zrzeszające youtuberów sieci LifeTube i Gamellon są partnerami strategicznymi od kwietnia 2018 roku (razem grupują ponad 570 youtuberów o łącznej liczbie 103 mln subskrypcji, generujących ponad 800 mln wyświetleń miesięcznie). Nawiązując ścisłą współpracę z Szeri Szeri i DDOB, poszerzają ofertę o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly (DDOB zrzesza 35 tys. influencerów, którzy łącznie mają 8 mln odbiorców).

Partnerzy, w ramach regularnych warsztatów, będą wymieniać się know-how, uspójnią standardy obsługi klientów i stworzą wspólną ofertę dla marek, agencji i domów mediowych. Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi twórcami internetowymi, jak i z mikroinfluencerami, tworzącymi na platformach: YouTube, Instagram, Musical.ly, Facebook, Snapchat oraz blogerskich. Ponadto firmy poszerzą zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji, tworzenia własnych kanałów i branded content.

Bartłomiej Sibiga, prezes DDOB, zwraca uwagę, że partnerstwo "otwiera zupełnie nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu". - Pierwszy raz w tej branży klienci będą mogli realizować kompleksowe kampanie z różnymi influencerami bez konieczności korzystania z dodatkowych podwykonawców – zaznacza Sibiga. - Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty czterech firm – podkreśla Paweł Stano, prezes LifeTube.

(IKO, 12.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.