Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Transmisja opolskiego festiwalu straciła widzów, ale Jedynka była liderem pasma

Opolski festiwal w tym roku przyciągnął mniej widzów niż rok wcześniej (fot. Jan Bogacz/TVP)

Średnio 1,98 mln widzów przyciągnęła do TVP 1 i TVP Polonia transmisja 55. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Impreza zgromadziła mniej widzów niż przed rokiem, ale mimo to Jedynka była liderem oglądalności w tym czasie.

W piątek, pierwszego dnia festiwalu (odbyły się koncerty "Przebój na mundial" i "Debiuty"), transmisję z Opola w TVP 1 śledziło 1,74 mln widzów, a w TVP Polonia - 45 tys. Drugiego dnia ("Premiery" i "Ja to mam szczęście") festiwal oglądało w Jedynce 1,81 mln widzów, a w TVP Polonia - 93,3 tys. Trzeci dzień ("Od Opola do Opola", "Piosenka ci nie da zapomnieć”) zgromadził odpowiednio 2,07 mln widzów i 114,9 tys.

Jedynka, transmitując opolski festiwal, uzyskała średnio 20,73 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji. W tym czasie udział Polsatu wyniósł 7,75 proc., TVN - 7,67 proc., a TVP 2 - 3,47 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) antena z udziałem na poziomie 15,01 proc. również była liderem.

TVP z reklam wokół imprezy w TVP 1 i TVP Polonia, również studia festiwalowego, uzyskała 6,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

54. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej śledziło w TVP 1 i TVP Polonia średnio 2,13 mln widzów (w TVP 1 - 2,07 mln) - jednak przed rokiem impreza odbyła się we wrześniu.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 12.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.