Telewizja WP i Zoom TV notują najlepsze wyniki wśród kanałów z MUX 8
W tym roku widownia kanałów nadających z ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej w danych miesięcznych przekracza już 0,4 proc. udziału w rynku.
Z MUX 8 nadają: Metro (Discovery), Nowa TV (Grupa ZPR Media, Telewizja Polsat), Telewizja WP (Wirtualna Polska) i Zoom TV (Kino Polska TV SA).
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, dla Telewizji WP najlepszy był jak na razie kwiecień, kiedy stacja uzyskała 0,43 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej – był to zarazem najlepszy miesięczny wynik w tym roku dla kanałów z MUX 8. Zoom TV najwyższy udział zdobył w maju (0,41 proc.), Metro w marcu i kwietniu (po 0,38 proc.), a Nowa TV w lutym i kwietniu (po 0,32 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej (widzowie 16-49) udział powyżej 0,4 proc. zanotował w danych miesięczny tylko raz Zoom TV (0,41 proc. w maju). (KOZ)
(KOZ, 11.06.2018)