Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl i Gazeta.pl wzajemnie promują swoje treści

Linki do treści o modzie z Onet.pl są widoczne na stronie głównej Gazeta.pl (screen z Gazeta.pl)

Onet-RAS Polska i Agora prowadzą współpracę opartą na wzajemnym udostępnianiu swoich treści na stronach głównych portali Onet.pl i Gazeta.pl.

Przykładem współpracy między portalami są odsyłacze do tekstów z Kobieta.onet.pl/moda na stronie głównej Gazeta.pl. Zajmują one pozycję obok linków do innych serwisów Agory, jak Publio.pl, Logo24.pl czy Avanti24.pl.

- Gazeta.pl cały czas rozwija swoją ofertę dla użytkowników i w związku z tym testuje różne rozwiązania, pozwalające udostępniać internautom wysokiej jakości treści. W ramach takich właśnie testów na stronach głównych Gazeta.pl i Onet.pl wzajemnie promowane są treści wartościowe z punktu widzenia użytkowników i zgodne ze strategiami biznesowymi obu portali - przekazała w przesłanym oświadczeniu Agnieszka Siuzdak, dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl.

Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet, wskazuje: - Onet.pl i Gazeta.pl w ramach testów wzajemnie promują wartościowy dla użytkowników kontent, który jest zgodny ze strategiami biznesowymi obu portali. Zresztą w przypadku Onetu taka współpraca z innymi mediami nie jest niczym nowym.

Jurek podkreśla, że już od dwóch lat w serwisie Wiadomości Onetu istnieje sekcja "Media mówią", gdzie użytkownicy Onetu mogą znaleźć linki m.in. do serwisów Rzeczpospolitej, Radia Zet czy Wyborcza.pl. - Jesteśmy także otwarci na innych partnerów i pomysły wszędzie tam, gdzie jest to biznesowo i kontentowo interesujące dla obu stron. Uważamy za dużą wartość szukanie możliwości współpracy i budowania zaufania na rynku polskich mediów cyfrowych, zamiast okopywania się i patrzenia na konkurentów tylko przez pryzmat Gemiusa - mówi.

(MK, 08.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.