Onet.pl i Gazeta.pl wzajemnie promują swoje treści
Linki do treści o modzie z Onet.pl są widoczne na stronie głównej Gazeta.pl (screen z Gazeta.pl)
Onet-RAS Polska i Agora prowadzą współpracę opartą na wzajemnym udostępnianiu swoich treści na stronach głównych portali Onet.pl i Gazeta.pl.
Przykładem współpracy między portalami są odsyłacze do tekstów z Kobieta.onet.pl/moda na stronie głównej Gazeta.pl. Zajmują one pozycję obok linków do innych serwisów Agory, jak Publio.pl, Logo24.pl czy Avanti24.pl.
- Gazeta.pl cały czas rozwija swoją ofertę dla użytkowników i w związku z tym testuje różne rozwiązania, pozwalające udostępniać internautom wysokiej jakości treści. W ramach takich właśnie testów na stronach głównych Gazeta.pl i Onet.pl wzajemnie promowane są treści wartościowe z punktu widzenia użytkowników i zgodne ze strategiami biznesowymi obu portali - przekazała w przesłanym oświadczeniu Agnieszka Siuzdak, dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl.
Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet, wskazuje: - Onet.pl i Gazeta.pl w ramach testów wzajemnie promują wartościowy dla użytkowników kontent, który jest zgodny ze strategiami biznesowymi obu portali. Zresztą w przypadku Onetu taka współpraca z innymi mediami nie jest niczym nowym.
Jurek podkreśla, że już od dwóch lat w serwisie Wiadomości Onetu istnieje sekcja "Media mówią", gdzie użytkownicy Onetu mogą znaleźć linki m.in. do serwisów Rzeczpospolitej, Radia Zet czy Wyborcza.pl. - Jesteśmy także otwarci na innych partnerów i pomysły wszędzie tam, gdzie jest to biznesowo i kontentowo interesujące dla obu stron. Uważamy za dużą wartość szukanie możliwości współpracy i budowania zaufania na rynku polskich mediów cyfrowych, zamiast okopywania się i patrzenia na konkurentów tylko przez pryzmat Gemiusa - mówi.
(MK, 08.06.2018)