„Super Express” zmienił winietę
"Super Express" po raz pierwszy ukazał się z nową winietą 1 czerwca
Dziennik „Super Express” (ZPR Media) od 1 czerwca ma nowy logotyp, ujednolicony dla wydania drukowanego oraz portalu internetowego.
Wydawca zdecydował się zastosować węższy od dotychczasowego krój liter w winiecie. „Lifting ma na celu odświeżenie i unowocześnienie logotypu »Super Expressu«, nie niszcząc jego rozpoznawalności i czerpiąc z długoletniego dziedzictwa. Zgodnie ze strategią »digital first« marka Super Express ma być jeszcze bardziej rozpoznawalna w Internecie, dlatego ujednolicono logotyp w gazecie i w sieci” – informuje w komunikacie Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny Grupy Super Express.
Pod koniec maja br. wydawca wprowadził też zmiany w układzie serwisu internetowego Se.pl.
W pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 125 364 egz. (dane ZKDP).
(PAZ, 01.06.2018)