Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP i nc+ przygotowały ofertę dystrybucji kanału TVP 4K na mundial

Mecze w jakości 4K będą pokazywane w TVP 4K i CANAL+ 4K Ultra HD (fot. pixabay.com)

Telewizja Polska i platforma nc+ przygotowały ofertę dystrybucji kanału TVP 4K na czas mistrzostw świata w piłce nożnej.

"W związku z zainteresowaniem kanałem TVP 4K, Telewizja Polska wspólnie z operatorem technologicznym NC+ przygotowała ofertę dystrybucji kanału TVP 4K na czas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej dla wszystkich chętnych operatorów, posiadających możliwość zapewnienia abonentom odbioru kanału w najwyższej jakości UHD" - podaje centrum informacji TVP.

Transmisje będą realizowane w CANAL+ 4K Ultra HD – nowym kanale platformy nc+ oraz w TVP 4K – kanale udostępnionym przez Telewizję Polską specjalnie na czas mistrzostw. Wszystkie mecze mistrzostw świata w 4K będą dostępne bez dodatkowych opłat dla abonentów nc+ korzystających z dekodera 4K UltraBOX+ i opcji dodatkowej CANAL+.

Telewizja Polska pokaże na antenach otwartych - TVP 1 i TVP 2 - wszystkie 64 mecze rozpoczynających się 14 czerwca piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Kanał TVP Sport trafi na MUX3 7 czerwca i będzie ogólnodostępny.

Oferta programowa TVP Sport będzie od 14 czerwca do 15 lipca poświęcona tylko mundialowi, dodatkowo mecze w jakości 4K będą pokazywane w nowym kanale TVP 4K. Mundial w Rosji zajmie w antenach otwartych (TVP 1, TVP 2) ok. 250 godzin; w TVP Sport – ok. 500 godzin, w TVP 3 – ok. 80 godzin (nocne pasmo powtórkowe).

Gdy w trzeciej kolejce fazy grupowej mecze odbywać się będą w tym samym czasie, pierwszy ma być pokazywany w Jedynce, drugi równolegle w Dwójce, a w TVP Sport oba naprzemiennie, w zależności od tego, co się akurat wydarzy na boiskach.
Jak już informowaliśmy w "Presserwisie", TVP Sport na MUX3 zajmie miejsce TVP Rozrywka, gdzie nadają: TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVP 3, TVP Kultura, TVP Historia i TVP Info HD.

(GDYJ, 01.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.