Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Plus wchodzi w gaming, rusza polska liga "Fortnite"

W sponsorowanej przez Plusa polskiej lidze "Fortnite" biorą udział popularni streamerzy, m.in. Ewron (fot. materiały prasowe)

Sieć telefonii komórkowej Plus i należąca do niej marka Plush wchodzą w gaming, na początek jako główny sponsor Ligi Pokazowej Gwiazd Fortnite. To pierwszy polski turniej strzelanki survivalowej "Fortnite: Battle Royale" dla profesjonalnych drużyn. Za projekt odpowiada agencja gamingowa Gameset.

W ramach ligi rozgrywanej od 30 maja do 9 czerwca odbędą się cztery dni meczowe. W lidze zagra 12 czteroosobowych polskich formacji e-sportowych, m.in. AGO Esports, Pride i Pact. Wśród uczestników znaleźli się również popularni streamerzy "Fortnite", m.in. Piotr "Izak" Skowyrski (997 tys. obserwatorów na Twitch.tv), Paweł "Leh" Lehmann (207 tys.) i Ewron (102 tys.). Rozgrywki będą transmitowane na 13 kanałach na platformie streamingowej Twitch.tv (Amazon), co pozwoli na dotarcie do fanów gier i e-sportu.

Branding Plusha jest obecny w komunikacji ligi oraz na Twitch.tv na kanałach dwóch zaangażowanych w akcję streamerów - Ewrona i Livestarrra. Nagrody w Lidze Pokazowej Gwiazd Fortnite sponsorują firmy Nvidia i X-kom. Za organizację całej akcji odpowiada w całości agencja Gameset, która prowadzi marketing "Fortnite" w Polsce i na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej dla producenta gry, firmy Epic Games. Liga Pokazowa ma być pierwszym etapem szeroko zakrojonych działań promujących markę Plush wśród wielbicieli gier.

Plus jest kolejną polską siecią komórkową inwestującą w e-sport i gaming. Na początku 2018 roku T-Mobile został sponsorem tytularnym drugiego sezonu Ligi Akademickiej w drużynowej grze "League of Legends", strategii czasu rzeczywistego "StarCraft 2" oraz strzelance drużynowej "Overwatch". Rok wcześniej sponsorem Polskiej Ligi Esportowej w "LoL" i popularnej w Polsce strzelance drużynowej "Counter-Strike: Global Offensive" została sieć Play.

Gra "Fortnite" rozwinięta pod koniec 2017 roku o tryb battle royale (igrzyska śmierci) jest obecnie najchętniej oglądaną grą na platformach streamingowych.

(MK, 30.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.