Kolejna odsłona ”Klubu Pancernika”
05.07.2006, 09:33
Pod hasłem ”Klub Pancernika klika w fotelikach” wystartowała kolejna edycja kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa na drodze - ”Klub Pancernika”. Na zlecenie Instytutu Transportu Samochodowego przygotowały ją Fabryka Komunikacji Społecznej i agencja reklamowa PZL.
Celem kampanii jest edukowanie dzieci w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. W tym roku przekaz poszerzono o hasło ”Pancernik przypomina – rodzic zapina”, które ma przypominać rodzicom o konieczności zapinania pasów w fotelikach dla dzieci. Bohaterem kampanii jest Pancernik Gustaw. Kampania obejmuje telewizję (m.in. TVP 2, MiniMini), radio (m.in. Radio Zet), prasę (m.in. ”Dziecko”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Wysokie Obroty”), Internet (m.in. Gazeta.pl, Babyboom.pl) oraz ok. 600 nośników reklamy zewnętrznej AMS-u w całym kraju. Akcji towarzyszą konkursy dla dzieci i rodziców publikowane na stronie internetowej klubpancernika.pl.(TW, 05.07.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
