Vision Express reklamuje okulary przeciwsłoneczne w telewizji, ale nie w TVP
Kampania okularów przeciwsłonecznych potrwa do 17 czerwca br. (fot. materiały prasowe)
Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczęła kampanię okularów przeciwsłonecznych, w której promuje m.in. w stacjach telewizyjnych TVN i Polsatu.
"Oferta adresowana jest do nieco młodszej grupy docelowej, osób interesujących się trendami modowymi, w związku z czym w ramach kampanii telewizyjnej zrezygnowano z anteny TVP" - napisano w komunikacie prasowym. Kampania będzie prowadzona w głównych stacjach TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty), w magazynie "Twój Styl" i w „Avanti“ (reklama insertowa). Reklamy w telewizji wspierają działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do 17 czerwca 2018 roku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Walk, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MullenLowe MediaHub.
(IKO, 27.05.2018)