TVN liderem rynku w paśmie talk-show "Kuba Wojewódzki"

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 13 marca, gdy gośćmi byli blogerka Daria Ładocha i Kabaret Młodych Panów (fot. Wojciech Kurczewski/TVN)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" w wiosennej ramówce oglądało w TVN średnio 1,21 mln widzów - o 50,1 tys. mniej niż w jesiennej.
Program Kuby Wojewódzkiego był emitowany od 20 lutego do 22 maja. TVN w trakcie pokazywania talk-show miał 13,16 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji. TVP 2 miał w tym czasie 10,2 proc., TVP 1 - 7,05 proc., Polsat - 6,11 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) wynik TVN był jeszcze lepszy - 17,21 proc.
Najwięcej widzów - 1,47 mln - przyciągnął odcinek programu Wojewódzkiego z 13 marca, gdy gośćmi byli blogerka Daria Ładocha i Kabaret Młodych Panów.
TVN z reklam wokół tego talk-show w wiosennej ramówce uzyskał 14,2 mln zł (cennikowo, bez rabatów).
Jesienią 2017 roku program "Kuba Wojewódzki" przyciągnął do TVN średnio 1,26 mln widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 24.05.2018)
