Youtuberzy w kampanii Providenta

Influencerzy zrealizują 365 zadań w 365 dni (fot. materiały prasowe)
Provident Polska, firma udzielająca pożyczek gotówkowych, nawiązała długofalową współpracę z youtuberami zrzeszonymi w sieci partnerskiej LifeTube.
W ramach współpracy twórcy kanałów: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka mają zrealizować 365 zadań w 365 dni. Każdego dnia, począwszy od 21 maja 2018 roku, jeden z influencerów będzie realizował inny plan (zadaniami są np. praca w schronisku jako wolontariusz czy robienie na drutach). Poczynania influencerów będzie można śledzić w ich kanałach społecznościowych (m.in. YouTube, Facebook, Instagram) i poprzez stronę 365planow.pl.
"Chcemy poprzez tę akcję zwiększyć świadomość naszej marki wśród młodych, pokazać im, że pomimo tego, że jesteśmy firmą z długim, bo ponaddwudziestoletnim stażem na rynku, to rozumiemy również ich potrzeby" – informuje Karolina Łuczak, kierownik biura prasowego i komunikacji wewnętrznej w Provident Polska.
Akcja #365planów jest kontynuacją strategii komunikacyjnej sprzed dwóch lat, opartej na haśle "Wierzymy w Twój plan". Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje: Isobar, Lettly i LifeTube. Działania zostaną wsparte konkursami dla fanów.
(IKO, 23.05.2018)
