Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,89 mln widzów oglądało w TVP 1 ślub księcia Harry'ego i Meghan Markle

Książę Harry i Meghan Markle wzięli ślub na zamku w Windsorze (screen: YouTube.com)

Transmisję ze ślubu księcia Harry'ego i Meghan Markle w TVP 1 oglądało 19 maja 2018 roku w godzinach 10.48 -14.23 średnio 1,89 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

Dało to Jedynce 26,25 proc. udziału w rynku w tym paśmie. Z kolei wydanie specjalne w TVN 24 w godzinach 11.00-15.25 oglądało średnio 740,29 tys. widzów (9,99 proc.), transmisję w telewizji Metro w godzinach 11.00–15.04 oglądało średnio 128,64 tys. widzów (1,73 proc.), a w Polsat News w godzinach 12.00-14.48 – 133,44 tys. widzów (1,73 proc.).

(JOK, 22.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.