TVN w paśmie show "Agent - gwiazdy" był liderem w grupie komercyjnej

"Agent - gwiazdy" wiosną stracił widzów, ale TVN był liderem w grupie komercyjnej (fot. TVN)
Trzecią edycję reality show "Agent - gwiazdy" w wiosennej ramówce TVN śledziło średnio 1,19 mln widzów - o 407,1 tys. mniej niż drugą, emitowaną wiosną 2017 roku.
"Agent – gwiazdy" to nowa wersja nadawanego przed kilkunastu laty programu "Agent". Emitowany we wtorki o 21.30 od 21 lutego do 16 maja reality show dał TVN średnio 8,9 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W tym czasie TVP 2 miała 15,1 proc., TVP 1 - 11,16 proc., Polsat - 7,07 proc. W grupie komercyjnej TVN był liderem z udziałem na poziomie 14,43 proc. (TVP 2 - 11,54 proc., TVP 1 - 10,77 proc., Polsat - 9,57 proc.).
TVN z reklam wokół trzeciej edycji "Agent - gwiazdy" mógł uzyskać 20,3 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Drugą edycję programu wiosną 2017 roku oglądało w TVN średnio 1,59 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 18.05.2018)
