"Diagnoza" straciła widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera w grupie komercyjnej

Główną rolę w "Diagnozie" gra Maja Ostaszewska (fot. TVN)
Drugi sezon serialu "Diagnoza" przyciągnął do TVN średnio 1,93 mln widzów - o 310,2 tys. mniej niż pierwszy emitowany jesienią ub.r. Stacja pozostała liderem pasma w grupie komercyjnej.
Premierowe odcinki drugiego sezonu "Diagnozy" oglądać można było we wtorki o 21.30, od 6 marca do 15 maja br. TVN, pokazując serial, zdobył 14,14 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP 2 miał 17,93 proc., TVP 1 - 9,66 proc., a Polsat - 7,08 proc. W grupie komercyjnej TVN był liderem, osiągając 16,72 proc. (TVP 2 - 14,72 proc., Polsat - 9,32 proc., TVP 1 - 7,4 proc.).
TVN z reklam wokół "Diagnozy" w wiosennej ramówce uzyskał 22,3 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Pierwszy sezon "Diagnozy" jesienią 2017 roku śledziło w TVN średnio 2,24 mln widzów.
TVN planuje trzeci sezon serialu, zostanie pokazany jesienią 2018 roku.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 17.05.2018)
