Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Diagnoza" straciła widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera w grupie komercyjnej

Główną rolę w "Diagnozie" gra Maja Ostaszewska (fot. TVN)

Drugi sezon serialu "Diagnoza" przyciągnął do TVN średnio 1,93 mln widzów - o 310,2 tys. mniej niż pierwszy emitowany jesienią ub.r. Stacja pozostała liderem pasma w grupie komercyjnej.

Premierowe odcinki drugiego sezonu "Diagnozy" oglądać można było we wtorki o 21.30, od 6 marca do 15 maja br. TVN, pokazując serial, zdobył 14,14 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP 2 miał 17,93 proc., TVP 1 - 9,66 proc., a Polsat - 7,08 proc. W grupie komercyjnej TVN był liderem, osiągając 16,72 proc. (TVP 2 - 14,72 proc., Polsat - 9,32 proc., TVP 1 - 7,4 proc.).
TVN z reklam wokół "Diagnozy" w wiosennej ramówce uzyskał 22,3 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Pierwszy sezon "Diagnozy" jesienią 2017 roku śledziło w TVN średnio 2,24 mln widzów.

TVN planuje trzeci sezon serialu, zostanie pokazany jesienią 2018 roku.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 17.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.