Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tygodnik Podhalański” sprzedawany z samochodu z megafonem (wideo)

Gazeta ma nowy samochód, który ma służyć nie tylko do rozwożenia gazet (Screen: YouTube.com)

Rusza sprzedaż obwoźna „Tygodnika Podhalańskiego”. Gazeta będzie sprzedawana z samochodu jeżdżącego po wsiach oraz małych miastach Podhala, Spiszu i Orawy. Dyskonty nie chciały dystrybuować "Tygodnika Podhalańskiego".

- Pojawiły się sieci handlowe, zaczęły znikać małe sklepiki, w których można było kupić lokalną prasę. Rozmawialiśmy z dyskontami o możliwości sprzedaży gazet, ale bez skutku. Dlatego postanowiliśmy kupić samochód, zamontować megafon i w ten sposób dotrzeć do tych miejsc, gdzie są problemy z dostaniem naszej gazety - wyjaśnia Jerzy Jurecki, wydawca „Tygodnika Podhalańskiego”.
Po raz pierwszy samochód wyruszy w trasę w czwartek 17 maja br. Pierwszym przystankiem będzie wieś Kluszkowce, której dotyczy okładkowy temat najnowszego wydania tygodnika. Gazety będą rozwozić pracownicy redakcji, w tym Jurecki. Samochód z gazetami ma jeździć w czwartki i piątki od Szczawnicy na wschodzie po Jabłonkę na zachodzie regionu. - Nasze nowe auto niewiele pali, ale nie przeliczamy wszystkiego na pieniądze, bo chcemy osiągnąć większe korzyści, niż jedynie sprzedaż dodatkowych egzemplarzy. Będziemy bardziej widoczni w regionie i bliżej naszych czytelników - podkreśla Jurecki.

(PAZ, 16.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.