Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Witold Woźniak odchodzi z Grupy Bauer Media

Witold Woźniak (fot. materiały prasowe)

Witold Woźniak, prezes Grupy Bauer Media odchodzi z firmy. Bauer Media Group informuje, że wprowadza korekty struktury organizacyjnej.

„Witold Woźniak, który pracował w Bauer Media Group od roku 1999 roku, opuszcza przedsiębiorstwo z uwagi na różne opinie dotyczące rozwoju Grupy oraz poziomu integracji” - poinformowano w komunikacie prasowym. „Witold Woźniak nie tylko założył i rozwinął działalność w Polsce i Europie Wschodniej, ale także pomyślnie rozwijał działalność radiową oraz w zakresie porównywarek (OCP). Bauer Media Group jest wdzięczna za jego wkład i osiągnięcia. Życzymy mu jak najlepiej” - skomentowała wydawca, Yvonne Bauer.

"W ostatnich trzech latach odpowiadałem z ramienia zarządu Bauer Media za wszystkie stacje radiowe, porównywarki finansowe, agencje SEO/SEM, drukarnie oraz w Europie Wschodniej za wydawnictwa i portale. Była to dla mnie wspaniała przygoda a jednocześnie wielkie wyzwanie i spełnienie zawodowe. Cieszę się że zostawiam firmę w doskonałej kondycji finansowej i pełną planów rozwojowych, a mając w zespole tylu utalentowanych menedżerów jestem spokojny o jej dalszy dynamiczny rozwój" - napisał Witold Woźniak. Dodał: "Żegnam się z firmą ale nie z nowymi wyzwaniami zawodowymi - do usłyszenia i do zobaczenia po przedłużonych wakacjach w nowej rzeczywistości". 

Jednocześnie poinformowano, że Bauer Media Group wprowadza globalne stanowiska kierownicze ds. radia, nowych obszarów działalności i internetowych platform porównawczych (OCP).

Działalność wydawnicza w Europie kontynentalnej podlegać będzie Jörgowi Hausendorfowi. Będzie on także kierował nową funkcją globalnej produkcji i druku.

Veit Dengler przejmie odpowiedzialność za radio i porównywarki internetowe prócz jego bieżącej odpowiedzialności za działalność wydawniczą w Zjednoczonym Królestwie, Stanach Zjednoczonych i w Australii/ Nowej Zelandii, a także za nowe obszary działalności (New Business).

(MAK, 16.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.