Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat, emitując "Umów się ze mną", przegrał z konkurencją

Polsat, pokazując program, miał zaledwie 6,66 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)

Średnio 1 mln widzów oglądało w Polsacie program randkowy "Umów się ze mną. Take me out", jedną z nowości w wiosennej ramówce stacji.

Program randkowy ”Umów się ze mną. Take me out”, prowadzony przez aktora kabaretowego Piotra ”Gumę” Gumulca, był nadawany od 7 marca do 9 maja w środy o 20.05. W czasie emisji Polsat uzyskał 6,66 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP 2 (seriale "Barwy szczęścia" i "Na dobre i na złe") - 21,05 proc., TVN (serial "Na Wspólnej" i teleturniej "Milionerzy") - 12,23 proc., TVP 1 ("Alarm", "Wielki test" lub mecz Ligi Mistrzów) - 8,34 proc.
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) udział Polsatu był wyższy i wynosił 10,62 proc. TVP 2 miał 16,21 proc., TVN - 14,26 proc., a TVP 1 - 7,8 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 11.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.