Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Radia Złote Przeboje  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" TVN z największym udziałem widzów z wyższym wykształceniem

Programy informacyjne TVP mają najstarszą widownię

Ponad połowa widzów programów informacyjnych TVP jest powyżej 60. roku życia, "Fakty" TVN są najbardziej wielkomiejskie - wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub.

Dom mediowy MullenLowe MediaHub przeanalizował profil widowni telewizyjnych programów informacyjnych na podstawie danych Nielsen Audience Measurement za 2017 rok. Jak podał, uśredniając, dzienniki ogląda: mężczyzna powyżej 45. roku życia, z miasta powyżej 200 tys. mieszkańców, wykształcony, specjalista, menedżer, dyrektor lub właściciel firmy, z dochodami powyżej 2,5 tys miesięcznie.
"Fakty" i "Wiadomości" mają najwyższy odsetek widzów między 30. a 44. rokiem życia - w przypadku "Faktów" stanowią oni 21 proc. widowni, a "Wydarzeń" - 20 proc. Ponad połowa widzów programów informacyjnych TVP jest po sześćdziesiątce ("Teleexpress" - 57 proc., "Wiadomości" i "Panorama" - po 56 proc.)
Najwyższy udział widzów z wyższym wykształceniem ogląda "Fakty" (22 proc.), podczas gdy np. "Wiadomości" - 13 proc., a "Wydarzenia" - 10 proc. "Fakty" są również najbardziej wielkomiejskie (12 proc. widzów w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców). W przypadku "Wiadomości" prawie połowa widzów (46 proc.) mieszka na wsi.
Jeżeli chodzi o sytuację zawodową, co dziesiąty widz "Faktów" zarządza jakimś biznesem, a emeryci wybierają programy informacyjne TVP: "Teleexpress" (stanowią 58 proc. widowni), "Panoramę" (57 proc.) i "Wiadomości" (56 proc.)
Największy odsetek mężczyzn ogląda "Teleexpress" i "Wiadomości" (po 48 proc.), a kobiet - "Fakty" (58 proc.) i "Wydarzenia" (57 proc.).

(KOZ, 11.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.