PKP Intercity w nowej kampanii podkreśla wygodę podróżowania nowymi pociągami

„Tysiące powodów do podróżowania” - pod tym hasłem ruszyła kampania PKP Intercity (fot. materiały prasowe)
Spółka PKP Intercity z początkiem maja ruszyła z nową kampanią reklamową, która prowadzona jest pod hasłem "Tysiące powodów do podróżowania".
Bohaterami kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są 7-letni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. W rolę taty wcielił się Michał Czernecki, aktor z znany m.in. z „Wojny polsko-ruskiej”, „Podatku od miłości” czy serialu „Leśniczówka”. Filipa zagrał Franek Kalinowski.
Celem pierwszej odsłony kampanii jest podkreślenie wygody podróżowania najnowszymi pociągami PKP Intercity oraz pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży.
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są działania w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity.
Działania w ramach platformy „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią. Kreacja i realizacja kampanii: Publicis, za działania digital odpowiada Agencja Warszawa, za obsługę mediową - Value Media.
(03.05.2018)
