Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKN Orlen w kampanii reklamuje nowe paliwa Efecta

PKN Orlen reklamuje nowe paliwa Efecta (fot. materiały prasowe)

Rozpoczęła się kampania reklamowa PKN Orlen. Koncern reklamuje nowe paliwa Efecta.

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowych paliwach dostępnych na wszystkich stacjach Orlen i zbudowanie jej świadomości w szerokiej grupie kierowców. Kampania reklamowa podkreśla główny atrybut nowego paliwa – „czyszczenie silnika".

Spot reklamowy przedstawia kierowców „zakochanych w swoich samochodach“. W spocie ukazane są relacje właściciel – samochód i po raz kolejny pojawia się w nim znana z wcześniejszej kampanii Orlen charakterystyczna postać kosmity.

W ramach swojej kampanii Orlen wykorzystuje dwa formaty spotów – 30 i 45 – sekundowe. Wykorzystano w niej szeroki media mix: telewizja, radio, prasa, internet, outdoor oraz materiały POS na stacjach benzynowych.

Kampania została przygotowana przez marketing PKN Orlen, agencję Publicis oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk.

(AMS, 02.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.