Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył cykl imprez ”Przystań dla Bosmana”

Do 9 września potrwa cykl imprez plenerowych pod nazwą ”Przystań dla Bosmana”, organizowanych przez Browar Bosman Szczecin (Carlsberg Polska). Eventy będą wspierane kampanią w mediach lokalnych i outdoorową oraz materiałami POS.

Inauguracyjna impreza odbyła się w minioną sobotę w Goleniowie (woj. zachodniopomorskie), finał zabawy zaplanowano na 9 września w Szczecinie. W tym czasie ”Przystań dla Bosmana” zawita w sumie do dziewięciu miast regionu. Media kampanii reklamowej wspierającej cały cykl (Polskie Radio Szczecin, ”Głos Szczeciński”, ”Gazeta Wyborcza Szczecin”) zakupił dom mediowy OMD Media Direction, z kolei kreację przygotowała agencja Brand Line. Ona także odpowiada za działania z zakresu POS (m.in. plakaty, skrzynki na piwo) i outdoor (billboardy w miejscach, w których odbędą się imprezy).

(AG, 03.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.