Ruszył cykl imprez ”Przystań dla Bosmana”
Do 9 września potrwa cykl imprez plenerowych pod nazwą ”Przystań dla Bosmana”, organizowanych przez Browar Bosman Szczecin (Carlsberg Polska). Eventy będą wspierane kampanią w mediach lokalnych i outdoorową oraz materiałami POS.
Inauguracyjna impreza odbyła się w minioną sobotę w Goleniowie (woj. zachodniopomorskie), finał zabawy zaplanowano na 9 września w Szczecinie. W tym czasie ”Przystań dla Bosmana” zawita w sumie do dziewięciu miast regionu. Media kampanii reklamowej wspierającej cały cykl (Polskie Radio Szczecin, ”Głos Szczeciński”, ”Gazeta Wyborcza Szczecin”) zakupił dom mediowy OMD Media Direction, z kolei kreację przygotowała agencja Brand Line. Ona także odpowiada za działania z zakresu POS (m.in. plakaty, skrzynki na piwo) i outdoor (billboardy w miejscach, w których odbędą się imprezy).(AG, 03.07.2006)










