Rebranding BZ WBK na Santander przygotuje agencja Red8

Zmiana marki BZ WBK na Santander Bank Polska została zaplanowana na trzeci kwartał 2018 roku (fot. Santander Consumer Bank)
Za kampanię rebrandingową BZ WBK będzie odpowiadać agencja Red8, pracująca dla tego klienta od 2013 roku.
Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu BZ WBK, potwierdziła, że prace nad kampanią rebrandingową będzie wspierać agencja Red8 - nie ma planów rozpisania przetargu i wyboru nowej agencji do tego zadania.
Oczekiwana od kilku lat zmiana marki BZ WBK na Santander Bank Polska została zaplanowana na trzeci kwartał 2018 roku.
BZ WBK powstał z połączenia Banku Zachodniego i Wielkopolskiego Banku Kredytowego. W 2010 roku inwestorem została w nim hiszpańska grupa Santander. Od jesieni 2013 roku bank zaczął też używać w komunikacji barw i nazwy korporacyjnej grupy Santander.
W spotach BZ WBK występowali m.in. Kevin Spacey, John Cleese, Danny De Vito, Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris. W ostatnich reklamach BZ WBK występuje aktor i prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki.
(AMS, 27.04.2018)
