Partner of Promotion ma doradzać Polskiej Fundacji Narodowej
16.04.2018, 22:35
![](/images/contents/photo_52947_1523911094_big.jpg)
Polska Fundacja Narodowa poinformowała, że 21 marca podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę "na współpracę" - poinformował serwis Polsatnews.pl.
Według Fundacji agencja potrzebna jest do obsługi dziennikarzy, którzy coraz liczniej zgłaszają się po informacje. Wybrano ją "w trosce o najwyższy poziom usług biura prasowego".
PFN, która odpowiadała za kontrowersyjną kampanię "Sprawiedliwe sądy", zatrudniła właśnie trzyosobowy zespół agencji, który zajmie się informowaniem m.in. dziennikarzy o działaniach Fundacji i będzie doradzać jej w prowadzeniu profili w internecie.
Umowa została podpisana na pół roku. Na razie Fundacja nie ujawnia kwoty umowy. Nie ujawniono także treści kontraktu.
(MAK, 16.04.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)