Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Lis nadal najpopularniejszy wśród dziennikarzy na Twitterze

Tomasz Lis najpopularniejszym polskim dziennikarzem na Twitterze (fot. twitter.com/lis_tomasz)

Na koniec marca profil TVN24 miał na Twitterze 1,37 mln obserwujących i był liderem w kategoriach Stacje telewizyjne oraz Media - wynika z raportu firmy Sotrender.

Na koniec marca br. profil TVN 24 miał na Twitterze 1,37 mln obserwujących i był liderem w kategoriach Stacje telewizyjne oraz Media - wynika z raportu firmy Sotrender. 

Na drugiej pozycji wśród mediów znalazł się profil kanału MTV Polska – 1,01 mln obserwujących (spadek w stosunku do lutego br. o 0,9 proc.), a na trzeciej "Newsweek Polska" – 892,57 tys. (wzrost o 0,6 proc.).

W poszczególnych kategoriach: Telewizja, Prasa i Radio liderami były profile: TVN 24 – 1,37 mln obserwujących (wzrost o 0,7 proc.), "Newsweek Polska" – 892,57 tys. (wzrost o 0,6 proc.) i Tok FM – 317,69 (bez zmian).

Tomasz Lis najpopularniejszym dziennikarzem na Twitterze

Profil Tomasza Lisa wciąż był najpopularniejszy wśród dziennikarskich kont na polskim Twitterze. Profil redaktora naczelnego tygodnika "Newsweek Polska" miał na koniec marca br. 861,17 tys. obserwujących (wzrost o 1 proc.). 

Poza tym z 14. na 13. miejsce awansował profil korespondenta Telewizji Polskiej w Niemczech Cezarego Gmyza, który jest obserwowany przez 147,67 tys. osób (wzrost o 3 proc.). Z 15. na 14. miejsce przesunął się profil Katarzyny Kolendy-Zaleskiej, dziennikarki TVN, który obserwowało 146,58 tys. (wzrost o 3 proc.). O dwie pozycje (na 15. miejsce) w rankingu spadł profil Mariusza Maxa Kolonko. Profil dziennikarza oglądało 145,60 tys. osób (wzrost o 2 proc.).

(JOK, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.