Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia TVP 1 i Polsatu była w marcu taka sama

(fot.pixabay.com)

Program 1 TVP i Polsat miały w marcu br. taki sam udział w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej, zajmując ex aequo pozycję lidera. Wśród widzów 16-59 lat liderem był TVN. Wszystkie czołowe stacje straciły jednak widownię rok do roku.

Zarówno TVP 1, jak i Polsat osiągnęły w marcu 2018 roku po 10,8 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Dla TVP 1 oznacza to spadek o 0,22 proc. rok do roku (zamortyzowany przez popularne transmisje z pucharu skoków narciarskich), a dla Polsatu - aż o 0,8 proc. Względem marca 2017 roku zmalały również rynkowe udziały  TVN (z 10,16 do 9,73 proc.) i TVP 2 (z 8,24 proc. do 8,21 proc.).

W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych stacji w grupie ogólnej znalazły się: TV 4 - 4,31 proc. (wzrost z 4,22 proc.), TVN 24 - 3,7 proc. (spadek z 4,09 proc.), TV Puls - 3,57 proc. (wzrost z 2,75 proc. - najwyższy w tym zestawieniu), TVP Info - 3,21 proc. (spadek z 3,26 proc.), TVN 7 - 3,16 proc. (wzrost z 2,99 proc.) i TTV - 2,04 proc. (wzrost z 1,71 proc.).

W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) pierwszą pozycję utrzymał TVN, który uzyskał 12,92 proc. udziału w rynku (spadek z 13,64 proc.), a na drugim miejscu uplasował się Polsat z 11,93 proc. rynku (spadek z 12,85 proc.). TVP 1 miał 7,27 proc. udziału w tej grupie (wzrost z 7,07 proc.). Do 6,91 proc. spadł natomiast udział TVP 2 (z 7,3 proc. w marcu ub.r.).

 

Press

Dalsze pozycje w Top 10 stacji pod względem udziału w widowni telewizyjnej w przedziale 16-49 lat zajęły: TV 4 - 4,13 proc. (spadek z 4,32 proc.), TV Puls - 3,77 proc. (wzrost z 2,95 proc.), TVN 7 - 3,26 proc. (spadek z 3,32 proc.), TTV - 2,65 (wzrost z 2,02 proc.), Puls 2 - 2,18 proc. (wzrost z 1,86 proc.) i TVN 24 - 1,98 proc. (spadek z 2,32 proc.).

Największy wzrost udziału w widowni odnotowała w marcu TV Puls - o 0,82 proc., zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(MK, 03.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.