Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Kubica pojedzie z Lotosem

Roczna umowa pomiędzy firmą a zawodnikiem dotyczy jego sponsorowania przez Lotos i zaangażowania Kubicy w działalność marketingową (fot. Maciej Weber)

Grupa Lotos została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w tym sezonie wyścigowym Formuły 1. Kierowca będzie ambasadorem nowej linii napojów energetycznych Lotos Dynamic, które zadebiutują na rynku w czerwcu br.

- Marka Lotos pojawi się na kombinezonie Roberta Kubicy w największej na świecie serii wyścigów samochodowych. Od wielu lat jesteśmy sponsorem sportu - piłki nożnej, skoków narciarskich, czy sportów motorowych. Naszymi ambasadorami są m.in. Agnieszka Radwańska, czy Jakub Błaszczykowski - informuje Piotr Ciach, wiceprezes rady nadzorczej i członek zarządu firmy.

Lotos był oficjalnym partnerem Kubicy w latach 2013-2015 podczas jego występów w kategorii WRC-2 w Rajdowych Mistrzostwach Świata i Europy. - Firma ponownie skontaktowała się ze mną w ubiegłym roku - ujawnia Kubica, który jest trzecim kierowcą w teamie Williamsa, co oznacza, że jest rezerwowym.

Roczna umowa pomiędzy firmą a zawodnikiem dotyczy jego sponsorowania przez Lotos i zaangażowania Kubicy w działalność marketingową. - Mamy też drugą umowę z Williamsem dotyczącą tego, w jaki sposób na naszych imprezach możemy wykorzystywać ich nazwę, czy jakie będą metody wykorzystywania zdjęć z ich paddocku - ujawnia Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.

Od czwartku 29 marca na stacjach benzynowych Lotosu są dystrybuowane naklejki wspierające polskiego kierowcę Formuły 1. Pieniądze wydawane przez klientów na tankowanie będą przeznaczane na sponsorowanie Kubicy. Od czerwca wizerunek kierowcy pojawi się na puszkach napojów energetycznych Dynamic. - Będą trzy linie napojów: mojito, classic oraz o obniżonym poziomie cukru - mówi Witold Pasek.

Wprowadzenie na rynek napojów poprzedzą działania reklamowe w radiu, prasie oraz internecie. Jesienią br. Lotos wprowadzi nową linię w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych Lotos Quazar Dynamic. To wydarzenie poprzedzi kampania również w telewizji.
Grupa Lotos zamierza przy tych działaniach współpracować z agencjami Havas, Bridge2Fun, Men at Work oraz domem mediowym Carat.

(MAC, 29.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.