Joanna Pawlak będzie prezesem spółki Wirtualna Polska Media
![](/images/contents/photo_52735_1522127739_big.jpg)
Joanna Pawlak (fot. materiały prasowe)
Wirtualna Polska Holding SA zmienia strukturę. Joanna Pawlak, dotychczasowa wiceprezes WP ds. sprzedaży i marketingu, obejmie funkcję prezesa spółki Wirtualna Polska Media SA.
"Po 4 latach czas na zakończenie unii personalnej jaka obowiązywała pomiędzy WP Holding SA, a WP Media SA. Przekazuję mediowe stery Joannie Pawlak. Zespół zarządzający WPH będzie się teraz skupiał na celach holdingowych i równomiernie wspierał wszystkie spółki należące do holdingu w ich operacyjnych celach" – mówi cytowany w komunikacie Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding. Do tej pory to Świderski zajmował stanowisko prezesa Wirtualna Polska Media.
Joanna Pawlak od ponad 20 lat jest związana z rynkiem reklamy, a swoją karierę zawodową rozpoczęła w McCann Erickson. Pracowała w biurze reklamy TVP jako kierownik marketingu. W TV Puls kierowała departamentem sprzedaży i marketingu. W firmie badawczej Gemius zajmowała się komunikacją marketingową. Do Wirtualnej Polski dołączyła w 2004 roku. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży odpowiadała za strategię sprzedażową i marketingową spółki. Funkcję wiceprezesa objęła w 2014 roku.
Jednocześnie Grupa WP poinformowała, że Adam Plona, wiceprezes ds. produktu mediowego, awansuje na stanowisko prezesa należącej do WP spółki Domodi. Należą do niej wyszukiwarki modowe Domodi.pl i Allani.pl oraz Homebook.pl - platforma do wyszukiwania produktów wyposażenia wnętrz.
WP podkreśla, że jej strategicznym celem jest osiągnięcie 65 proc. zysku EBITDA pochodzącego z rynku e-commerce w ciągu najbliższych trzech lat.
(GDYJ, 26.03.2018)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)