Grażyna Torbicka ambasadorką produktów do makijażu L'Oréal Paris

Grażyna Torbicka (fot. materiały prasowe)
Wystartowała kampania #Wartemilionów z udziałem Grażyny Torbickiej. Za kreację odpowiada McCann Worldgroup Polska, a za planowanie i zakup mediów - Starcom.
L'Oréal Paris rozszerzył kontrakt Grażyną Torbicką o nową kategorię produktów do makijażu. Jako pierwsza z udziałem Grażyny Torbickiej wystartowała kampania #Wartemilionów, która promuje tusz do rzęs Volume Million Lashes. Za kreację odpowiada McCann Worldgroup Polska, za planowanie i zakup mediów - Starcom, a działania PR – Big Picture. Kampania trwa w internecie oraz w telewizji.
Grażyna Torbicka dołączyła do grona światowych ambasadorek L'Oréal Paris w 2016 roku. W trakcie dwuletniej współpracy brała udział w kampaniach reklamowych takich produktów, jak Excellence (koloryzacja włosów) oraz Ekspert Wieku (pielęgnacja twarzy).
(JOK, 26.03.2018)
