Grupa Ströer promuje polskie miasta w Niemczech

Dziś w Niemczech rozpoczęła się outdoorowa kampania promocyjna Gdańska, Krakowa i Szczecina. Na 2,7 tys. nośnikach o powierzchni 9 mkw. realizuje ją Grupa Ströer.
Layouty eksponują walory tych miast. Gdańsk zaprezentowany jest jako ośrodek biznesowy i atrakcyjny dla młodych ludzi. Plakat z hasłem ”Morze możliwości, więcej możliwości” przedstawia uśmiechniętą parę i panoramę miasta. Tysiąc nośników z tą kreacją znajduje się w Berlinie, Frankfurcie nad Menem, Hamburgu, Kolonii i w Monachium. Kraków przedstawiono jako miasto pełne rozrywek. Plakat wykorzystuje odbywający się w Niemczech mundial i prezentuje ”Damę z futbolówką” (zamiast „Damy z łasiczką”) oraz hasło ”Kibice witają”. 1,2 tys. billboardów pojawiło się w Berlinie, Dortmundzie, Frankfurcie nad Menem, Hamburgu, Kolonii, Monachium i w Stuttgarcie. Z kolei Szczecin promowany jest na 450 nośnikach w Berlinie i Hamburgu. Plakat przedstawia młodą gimnastyczkę oraz widoki Szczecina, Berlina i Hamburga. Kreacje przygotowały agencje reklamowe: Ideamedia (Gdańsk), Ad Fabrica FCB (Kraków) i Deep Line (Szczecin). Kampania potrwa do 10 lipca. To kolejne kampanie polskich miast w Niemczech. W ub.r. promowały się tam Kraków, Poznań i Wrocław.(TW, 30.06.2006)
