Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Ströer promuje polskie miasta w Niemczech

Dziś w Niemczech rozpoczęła się outdoorowa kampania promocyjna Gdańska, Krakowa i Szczecina. Na 2,7 tys. nośnikach o powierzchni 9 mkw. realizuje ją Grupa Ströer.

Layouty eksponują walory tych miast. Gdańsk zaprezentowany jest jako ośrodek biznesowy i atrakcyjny dla młodych ludzi. Plakat z hasłem ”Morze możliwości, więcej możliwości” przedstawia uśmiechniętą parę i panoramę miasta. Tysiąc nośników z tą kreacją znajduje się w Berlinie, Frankfurcie nad Menem, Hamburgu, Kolonii i w Monachium. Kraków przedstawiono jako miasto pełne rozrywek. Plakat wykorzystuje odbywający się w Niemczech mundial i prezentuje ”Damę z futbolówką” (zamiast „Damy z łasiczką”) oraz hasło ”Kibice witają”. 1,2 tys. billboardów pojawiło się w Berlinie, Dortmundzie, Frankfurcie nad Menem, Hamburgu, Kolonii, Monachium i w Stuttgarcie. Z kolei Szczecin promowany jest na 450 nośnikach w Berlinie i Hamburgu. Plakat przedstawia młodą gimnastyczkę oraz widoki Szczecina, Berlina i Hamburga. Kreacje przygotowały agencje reklamowe: Ideamedia (Gdańsk), Ad Fabrica FCB (Kraków) i Deep Line (Szczecin). Kampania potrwa do 10 lipca. To kolejne kampanie polskich miast w Niemczech. W ub.r. promowały się tam Kraków, Poznań i Wrocław.

(TW, 30.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.