Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

History przed mundialem głównie o futbolu

Ambasadorem "History of football" jest David Villa (fot. materiały prasowe)

Kanał History (A+E Networks) przed Mistrzostwami Świata w piłce nożnej na 14 dni zmienia ramówkę i uruchamia akcję ”History of football”.

Kanał History (A+E Networks) przed Mistrzostwami Świata w piłce nożnej na 14 dni zmienia ramówkę i uruchamia akcję ”History of football”.

Od 28 maja do 10 czerwca br. w ramówce History znajdą się cykle telewizyjne, filmy i formy krótkometrażowe o piłkarskich Mistrzostwach Świata z archiwów FIFA.
W pierwszym tygodniu (od 28 maja do 2 czerwca) pasma premierowe i powtórkowe o futbolu zajmą ok. 60 proc. ramówki. W drugim tygodniu (od 3 do 10 czerwca) kanał będzie pokazywać wyłącznie programy o futbolu. Łącznie stacja wyemituje w tym czasie 40 godzin premierowych programów.
Polska będzie jednym z ponad 160 krajów, w których obecna będzie akcja ”History of football”. Jej ambasadorem jest piłkarz David Villa.

(KOZ, 23.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.