Charytatywny Blok Reklamowy w radiu po raz drugi
W 2017 roku zebrano 120 tys. zł (fot. materiały prasowe)
11 kwietnia br. w Polski Dzień Radia na antenach wszystkich rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia zostanie wyemitowany drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.
Specjalny blok pojawi się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie ”I Love Radio”, czyli 164 rozgłośniach ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych. Spoty reklamowe usłyszeć będzie można w porannych pasmach stacji, pomiędzy 8 a 8.30.
Koszt 30-sekundowego spotu wyemitowanego na wszystkich antenach wynosi 20 tys. zł (bez VAT). Łącznie nadanych zostanie 6 półminutowych reklam. W zeszłym roku w akcji wzięli: 50style.pl, Media Expert, Motgum, Tesco, T-mobile oraz Toyota.
W 2017 roku dzięki emisji Charytatywnego Bloku Reklamowego zebrano kwotę 120 tys. złotych. Całkowity dochód przeznaczony został na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie.
W tym roku dochód z bloku reklamowego przekazany zostanie także na rzecz tego stowarzyszenia.
(KOZ, 19.03.2018)