Ministerstwo Cyfryzacji wybiera agencję kreatywną i agencję PR
19.03.2018, 11:00

Ministerstwo Cyfryzacji rusza z dwoma postępowaniami - wybiera w nich agencję kreatywną i agencję PR.
Przetarg kreatywny dotyczy przygotowania strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizacji czterech kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Szacunkowa wartość zlecenia to 10,7 mln zł netto. Termin składania ofert mija 10 kwietnia br. Działania komunikacyjne będą realizowane do końca 2020 roku.
Z kolei przetarg PR dotyczy przygotowania strategii i realizacji działań PR w ramach tych samych kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Budżet przeznaczony na działania public relations to ponad 650 tys zł.
(AMS, 19.03.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
