Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Margaret w wiosenno-letniej kampanii Deichmanna

(screen YouTube.com)

Deichmann rozpoczął kampanię promującą kolekcję butów na sezon wiosna-lato. Twarzą marki po raz kolejny została piosenkarka Margaret.

Kampania promowana jest hasłem "Bo we dwie zawsze dobrze wybierzecie" i została przygotowana w ramach ubiegłorocznej komunikacji "#DziewczynyRządzą" - działania obejmują ATL, digital (serwisy VoD, display, media społecznościowe), outdoor, materiały POS. Za kreację i strategię odpowiada agencja LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

(IKO, 19.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.