Polskie Radio zwiększyło przychody, ale wpływy z reklam były niższe
(fot. pixabay.com)
W 2017 roku przychody Polskiego Radia wzrosły o 3,1 proc. w porównaniu z 2016 rokiem, do 297,9 mln zł – wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.
Polskie Radio z abonamentu uzyskało w ub.r. 177,7 mln zł, w tym 15,7 mln zł środków będących rekompensatą za utracone w latach 2010-2017 wpływy z opłat abonamentowych z tytułu zwolnień.
W porównaniu z 2016 rokiem wpływy abonamentowe (uwzględniając rekompensatę) były o 4,06 proc. wyższe niż rok wcześniej. Stanowiły one 59,65 proc. przychodów spółki.
Przychody Agencji Reklamy w 2017 roku wyniosły 60,47 mln zł, co oznacza spadek o 0,43 proc. w porównaniu z 2016 rokiem.
(KOZ, 16.03.2018)