Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od początku roku zainteresowanie mediów Sławomirem wzrosło dwukrotnie

Sławomir od 11 marca w TVP 2 prowadzi teleturniej muzyczny "Big Music Quiz" (fot. materiały prasowe)

Wokalista Sławomir (to pseudonim sceniczny Sławomira Zapały), twórca tzw. rock polo, zadebiutował 11 marca jako prowadzący nowy teleturniej muzyczny "Big Music Quiz" w TVP 2. Od sylwestra, kiedy podczas koncertu Telewizji Polskiej w Zakopanem zaśpiewał "Miłość w Zakopanem", jego marka w mediach się umacnia.

Sławomir jest obecny na polskiej scenie muzycznej od czterech lat. Po tym jak  wystąpił podczas koncertu "Sylwester marzeń" w Zakopanem TVP 2, internetowe serwisy plotkarskie okrzyknęły go "bezapelacyjnym królem sylwestra", a piosenka "Miłość w Zakopanem" na YouTube ma 125 mln wyświetleń (stan na 11 marca).

Według danych Press-Service Monitoring Mediów w styczniu w mediach tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) wzmianki o Sławomirze pojawiły się 62 razy, w serwisach internetowych - 290 razy, a w mediach społecznościowych 2640 razy (w tym 57,5 proc. to wpisy na Facebooku).

W lutym zainteresowanie mediów Sławomirem nie malało. W prasie, radiu i telewizji informacje o nim pojawiły się 109 razy, a w internecie już 501 razy. Mniej natomiast było wzmianek w mediach społecznościowych - 1 493 (86 proc. na Facebooku).

Jednak nadal większe zainteresowanie niż Sławomir wzbudza Zenek Martyniuk (gwiazda sceny disco polo i wokalista zespołu Akcent). W lutym w mediach społecznościowych pisano o nim 3750 razy, w mediach tradycyjnych - 98 razy, a w serwisach internetowych - 358 razy.

O kulisach powstania projektu i marki Sławomir oraz o tym, co stoi za jego sukcesem marketingowym, piszemy w najnowszym numerze magazynu "Press".

(JS, 12.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.