Projekty "Wyborczej" i Gazeta.pl w finale INMA Global Media Awards 2018
Night-show "Make Poland Great Again" walczy o nagrodę w kategorii "Najlepsze wykorzystanie wideo" (screen YouTube.com)
Realizowany przez "Gazetę Wyborczą" projekt "Jutronauci" oraz dwa formaty wideo portalu Gazeta.pl - "Myk!" i "Make Poland Great Again" znalazły się na liście przedsięwzięć nominowanych do nagród INMA Global Media Awards 2018.
Projekt "Jutronauci" ma szansę na nagrodę w kategorii "Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności". W ciągu czterech miesięcy trwania akcji redakcja "Gazety Wyborczej" przedstawiła 26 sylwetek jutronautów, czyli osób prezentujących otwarte, nowoczesne i inteligentne postawy.
Wśród nominowanych w kategorii "Najlepszy debiut marki lub produktu, tworzący nowy segment odbiorców" znalazł się format social wideo "Myk!". To seria internetowych filmików prezentujących wideo-porady online.
Z kolei w kategorii "Najlepsze wykorzystanie wideo" o nagrodę walczy "Make Poland Great Again" - internetowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia, współtworzony przez duet Make Life Harder.
Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 830 projektów z 39 krajów na całym świecie. O wyróżnienia w 20 kategoriach rywalizuje łącznie 195 przedsięwzięć. Wyniki konkursu poznamy 4 czerwca tego roku w Waszyngtonie podczas 88. Annual INMA World Congress.
(POL, 09.03.2018)