Dział: PRASA

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Był dodruk pierwszego numeru "Vogue"

"Vogue" (Visteria) ukazał się na rynku 14 lutego br. w nakładzie 150 tys. egzemplarzy. Wydawca potwierdził "Presserwisowi", że zdecydował się na dodruk.

- Jako firma skupiona wokół jednego tytułu mamy duże możliwości reakcji na zachowanie rynku. W związku z dużym zainteresowaniem tytułem i faktem, że numer wyprzedał się w wielu miejscach, zdecydowaliśmy się na dodruk. Pełne dane podamy po zakończeniu sprzedaży - komentuje Szymon Machnikowski, marketing and PR director polskiej edycji "Vogue'a". 

Wydawca nie podaje szczegółów ani o wysokości dodruku, ani kiedy podjął decyzję. Przypomnijmy, że pierwszy numer polskiego magazynu "Vogue" jest na rynku od 14 lutego br., dzień wcześniej okładkę zaprezentowano w internecie. Autorem zdjęcia z Małgorzatą Belą i Anją Rubik na tle Pałacu Kultury i Nauki jest Juergen Teller, który robił sesje dla amerykańskich, włoskich, francuskich i angielskich edycji "Vogue'a".

Zdjęcie okładkowe od razu wzbudziło ogromną dyskusję w internecie - jedni chwalili, inni krytykowali. Internauci zaczęli przerabiać okładkę i przekazywać dalej kolejne wersje. Jak komentowali dziennikarze na Twitterze, "lepszej promocji Vogue nie mógł sobie kupić - cały internet trąbi o nich". Drugi numer magazynu ukaże się 14 marca br. Magazyn kosztuje 16,90 zł.

(JOK, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.