nc+ proponuje "Telewizję elastyczną"
(fot. materiały prasowe)
Platforma nc+ wprowadziła ofertę "Telewizja elastyczna" skierowaną do nowych klientów. Wybierając pakiet Comfort+ (112 kanałów) przez cały okres umowy abonenci będą mogli dobierać do niego opcje dodatkowe bez zobowiązań i zmieniać je w cyklach miesięcznych.
W ramach "Telewizji elastycznej" jako dodatki do pakietu Comfort+ są dostępne m.in.: dopełnienie do pakietu Extra+ (37 dodatkowych kanałów), paczka Canal+, Eleven Sports, HBO + HBO GO oraz Multi ManPack. Bazowa cena pakietu Comfort+ to 39,99 zł miesięcznie.
"Żongluj, sprawdzaj i dobieraj to, co Ci w danym miesiącu odpowiada. A jeśli znudzi Cię elastyczność - nie dobieraj wcale i zostań z pełnym pakietem Comfort+. To ty decydujesz!" - zachęca operator na swojej stronie internetowej. Klienci korzystający z dekoderów WiFi PremiumBox+ oraz MediaBox+ podłączonych do internetu będą mogli łatwo zamawiać dodatkowe opcje poprzez żółty guzik na pilocie.
Wprowadzenie nowej oferty wspiera kampania reklamowa z wampirem w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych, mediach własnych i punktach obsługi klienta nc+. Za część internetową kampanii i odświeżoną stronę główną odpowiada dział Digital Marketing platformy nc+. Kreacje do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, a za produkcję spotów reklamowych odpowiadało studio filmowe Dynamo.
(POL, 07.03.2018)