Kampanie wizerunkowe na rowerach miejskich

(fot. materiały prasowe)
Synergic, firma reklamy zewnętrznej, prowadzi kampanie wizerunkowe na rowerach miejskich dla marek Citi Handlowy i Mastercard.
1 marca br. w kilkunastu miastach Polski pojawiły się miejskie rowery, na których umieszczono reklamy Citi Handlowego i Mastercard. Synergic po raz pierwszy realizuje kampanię na rowerach dla Mastercard (promuje program punktowy Priceless Specials na 500 rowerach), a po raz drugi dla Citi Handlowy - na 6357 rowerach promowane są karty kredytowe i aplikacja Citi Handlowy Bikes (aplikacja mobilna do wypożyczania rowerów). Otwarto też pięć stacji sponsorskich (wybrano stacje, w których najczęściej wypożyczane są rowery). Ponadto Synergic prowadzi własną kampanię wizerunkową na 1,5 tys. rowerów.
Właścicielem sieci miejskich wypożyczalni rowerów jest firma Nextbike. Rowery można wypożyczać w systemie Veturilo.
(IKO, 04.03.2018)
