Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał TVN ze sporym wzrostem subskrypcji na YouTube

Pixabay

W styczniu br. kanał TVN miał 826,59 tys. subskrybentów na YouTube i odnotował 8 proc. wzrostu w porównaniu z grudniem 2017 roku. Tym samym kanał umocnił pozycję lidera wśród mediów tradycyjnych - wynika z raportu "YouTube Trends Polska" firmy Sotrender.

W piwreszym miesiącu 2018 r. najpopularniejszy kanał na polskojęzycznym YouTube miał Sylwester Wardęga (Wardega SA) - 3,54 mln subskrypcji. Kanał osiągnął wzrost w porównaniu z grudniem br. o 0,1 proc. Kanał Blowek, który zajmuje drugą pozycję, miał 3,39 mln subskrypcji i 2 proc. wzrostu. Na trzecim miejscu znalazł się AbstrachujeTV – 2,96 mln, ze wzrostem 0,4 proc.

Wśród mediów tradycyjnych, a także w kategorii Stacje tv w pierwszej trójce oprócz TVN znalazły się kanały: Disney Channel Polska – 385,65 tys. (wzrost o 5 proc.) i Disney Junior Polska – 367,95 tys. (wzrost o 2 proc.).

W kategorii Prasa najwięcej subskrybentów miał "Przegląd Sportowy" – 149,42 tys. (wzrost o 2 proc.). Za nim znalazły się kanały "Ale Historia" – 68,85 tys. (wzrost o 8 proc.) i "Idź pod Prąd" – 54,17 tys. (wzrost o 4 proc.).

W kategorii mediów internetowych najpopularniejsze było wideo "Pokazaliśmy Dodzie jej bardzo stare zdjęcia. Reakcja? Bezcenna". Film został opublikowany 3 stycznia br. w kanale Wirtualnej Polski i tylko w styczniu br. miał 1,67 mln odsłon. Na drugim miejscu znalazło się wideo "10 ważnych rzeczy, które wydarzą się do 2050 roku" (kanał: Planeta Faktów) – 1,46 mln odsłon. Na trzecim miejscu był "Gdyby w szkole uczyli... imprezowania" (kanał: Waksy) – 1,34 mln odsłon.

(JOK, 04.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.