Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała zakup Grupy Red8

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził zakończenie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na to połączenie na początku br. W styczniu 2017 roku Dentsu Aegis Network Polska i Grupa Red8 nawiązały współpracę na zasadach partnerskich dotyczącą głównie realizacji eventów.
"Zakup Red8 Group wpisuje się w naszą strategię, która zakłada 50 proc. wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje, a kompetencje Grupy Red8 świetnie uzupełnią nasze portfolio usług na polskim rynku" - wyjaśnia w komunikacie prasowym Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
W ramach Grupy Red8 działają agencje: Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital i Unlimited. W skład Dentsu Aegis Network Polska wchodzą: Isobar oraz Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe Carat i Vizeum, agencja OHH Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, agencja programmatic Amnet i Amplifi.
(AMS, 02.03.2018)
