Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie ujawnienia przez opolskich urzędników umowy z TVP

(fot. pixabay.com)

Opolscy urzędnicy nie złamali prawa, ujawniając zawartą umowę z Telewizją Polską o organizacji 54. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki - uznała Prokuratura Okręgowa w Świdnicy i umorzyła śledztwo w tej sprawie.

Zostało ono wszczęte po doniesieniu złożonym przez TVP. Postępowanie, które toczyło się od sierpnia ub.r., dotyczyło ujawnienia podczas konferencji prasowej informacji o szczegółach organizacji 54. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki. 

Prokurator jednak nie dopatrzył się w postępowaniu opolskich urzędników i dziennikarzy złamania prawa. „Informacje zawarte w upublicznionej umowie nie zawierały tajemnicy przedsiębiorstwa, a urzędnicy mieli podstawę prawną do jej ujawnienia ” - powiedział Tomasz Orepuk, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Świdnicy.

Początkowo 54. KFPP w Opolu miał się odbyć w czerwcu 2017 roku. Jednak po serii rezygnacji artystów prezydent Opola zerwał umowę z TVP i nie wpuścił ekip technicznych TVP na teren amfiteatru. Obydwie strony groziły procesami sądowymi, a TVP rozważała przeniesienie festiwalu do Kielc. Ostatecznie strony osiągnęły porozumienie, zgodnie z którym ubiegłoroczny festiwal był w całości organizowany przez TVP, a miasto ograniczyło się do wynajęcia telewizji amfiteatru, udostępnienia marki imprezy i organizacji (niezależnie od TVP) serii imprez towarzyszących KFPP.

(PAP, AMS, 02.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.