TVP 2 liderem podczas ”The Voice Kids”
The Voice Kids (screen z Youtube.com)
Średnio 2,54 mln widzów oglądało w TVP 2 muzyczny talent show ”The Voice Kids”.
Dwójka pierwszy odcinek programu pokazała 1 stycznia, a kolejne były emitowane w soboty od 6 stycznia do 24 lutego br. Najwięcej widzów – 2,94 mln – przyciągnął finał.
TVP 2, pokazując ”The Voice Kids”, osiągnął 16,24 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród wszystkich kanałów telewizyjnych. W tym czasie udział TVP 1 wyniósł 9,73 proc., Polsatu – 8,57 proc., a TVP 2 – 8,26 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) Dwójka miała 15,11 proc., podczas gdy TVN – 11,32 proc., Polsat – 10,38 proc., a TVP 1 – 8,27 proc.
Z reklam wyemitowanych wokół "The Voice of Kids" Dwójka uzyskała – według danych cennikowych – 7,5 mln zł. Program wygrała Roksana Węgiel. W nagrodę otrzymała kontrakt płytowy z Universal Music Polska i czek o wartości 40 tys. zł.
Prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział na Twitterze, pisząc o "The Voice of Kids": ”Ciąg dalszy nastąpi".
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 27.02.2018)