Platforma Reachablogger.pl w 2017 roku podwoiła przychody

Reachablogger.pl to platforma influence marketingu (fot. materiały prasowe)
Platforma influence marketingu Reachablogger.pl w 2017 roku miała 369 tys. zł netto przychodu - to ponad dwa razy więcej niż w 2016 roku.
Przychód platformy za 2016 roku wyniósł 152 tys. zł. Na wzrost przychodu w ub.r. wpłynęło zwiększenie liczby obsługiwanych blogów (jest ich ponad 5 tys.). Reachablogger.pl łączy reklamodawców z blogerami - jej klientami są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. Całkowita liczba użytkowników platformy wyniosła na koniec ub.r. ponad 15 tys., tyle było zarejestrowanych kont, w tym aktualnie oferowane blogi. Reachablogger.pl poinformowała, że w ub.r. zrealizowała 2750 transakcji, podczas gdy w 2016 roku było to 1060.
W 2017 roku klientami Reachablogger.pl zostały m.in. firmy: Answear.com, Sony Music Poland, Nestlé, Kolporter, Poczta Polska, Performance Media. Na przełomie 2017 i 2018 roku uruchomiono nową wersję platformy (wprowadzono m.in. nowe sekcje: Gwiazdy, Mikro, RaB Score).
(IKO, 12.02.2018)
